duurzame bloemen nijmegen

KLANTENSERVICE

Protocol Klachtenafhandeling

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om een hoog kwaliteitsniveau te kunnen blijven garanderen is het niet alleen nodig correctieve acties naar aanleiding van klachten van klanten te nemen, maar klachten ook te voorkomen. Daartoe plegen wij regelmatig overleg met onze medewerkers, de leveranciers en natuurlijk vooral met onze klanten in de vorm van evaluatiegesprekken. Mocht er desondanks een fout geconstateerd worden door een klant, dan kan deze een klacht op verschillende manieren kenbaar maken aan een medewerker van ons die direct verantwoordelijk is voor het beantwoorden c.q. oplossen van de klacht.

Klacht Voorwaarden Geboden Oplossing
Bloemen niet geleverd Reactie binnen 2 weken Alsnog leveren met excuus attentie.
Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 2 weken Niet-thuiskaartje door de brievenbus en op afspraak 1 keer opnieuw bezorgen.
Te laat geleverd Reactie binnen 5 werkdagen Opnieuw bezorgen & een excuus attentie t.w.v. €15,-.
Te vroeg geleverd Reactie binnen 5 werkdagen Opnieuw bezorgen op de juiste datum & een excuus attentie t.w.v. €15,-.
Kwaliteit niet goed Aantoonbare reactie binnen 5 werkdagen
(evt. met foto)
Bezorging van dezelfde bestelling.
Onvolledige levering Reactie binnen 5 werkdagen Nalevering/vergoeding van het ontbrekende met een excuus attentie t.w.v. €15,-.

Naam:

E-mail:

Telefoonnummer:

Onderwerp van bericht:

Bericht:

CONTACTGEGEVENS

Bloemsierkunst Krayenhoff
Krayenhofflaan 32
6541 PT Nijmegen

T: 024 3775305
F: 024 3785108
E: info@krayenhoff.nl

webshop:
www.bloemenbezorgennijmegen.nl

OPENINGSTIJDEN:

Maandag:
Dinsdag t/m vrijdag:
Zaterdag:
9.00 u tot 18.00 u
8.30 u tot 18.00 u
8.30 u tot 17.00 u

OPENINGSTIJDEN:

Maandag:
9.00 u tot 18.00 u

Dinsdag t/m vrijdag:
8.30 u tot 18.00 u

Zaterdag:
8.30 u tot 17.00 u