Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om een hoog kwaliteitsniveau te kunnen blijven garanderen is het niet alleen nodig correctieve acties naar aanleiding van klachten van klanten te nemen, maar klachten ook te voorkomen. Daartoe plegen wij regelmatig overleg met onze medewerkers, de leveranciers en natuurlijk vooral met onze klanten in de vorm van evaluatiegesprekken. Mocht er desondanks een fout geconstateerd worden door een klant, dan kan deze een klacht op verschillende manieren kenbaar maken aan een medewerker van ons die direct verantwoordelijk is voor het beantwoorden c.q. oplossen van de klacht.
Klacht | Voorwaarden | Geboden Oplossing |
Bloemen niet geleverd | Reactie binnen 2 weken | Alsnog leveren met excuus attentie. |
Niet geleverd, niet thuis | Reactie binnen 2 weken | Niet-thuiskaartje door de brievenbus en op afspraak 1 keer opnieuw bezorgen. |
Te laat geleverd | Reactie binnen 5 werkdagen | Opnieuw bezorgen & een excuus attentie t.w.v. €15,-. |
Te vroeg geleverd | Reactie binnen 5 werkdagen | Opnieuw bezorgen op de juiste datum & een excuus attentie t.w.v. €15,-. |
Kwaliteit niet goed | Aantoonbare reactie binnen 5 werkdagen (evt. met foto) |
Bezorging van dezelfde bestelling. |
Onvolledige levering | Reactie binnen 5 werkdagen | Nalevering/vergoeding van het ontbrekende met een excuus attentie t.w.v. €15,-. |
Bloemsierkunst Krayenhoff
Krayenhofflaan 32
6541 PT Nijmegen
T: 024 3775305
E: info@krayenhoff.nl
webshop:
www.bloemenbezorgennijmegen.nl